zaterdag 28 maart 2015

Spider Eyes Mascara Base - Helena Rubinstein (Review)

Tegenwoordig wil iedereen Kylie Jenner wimpers maar niemand
heeft tijd om elke ochtend valse wimpers aan te brengen. Dus 
besloot ik om op zoek te gaan naar een mascara basis die mijn 
wimpers langer/dikker maakt en ze meer volume geeft. Tijdens
mijn zoektocht kwam ik de 'Spider Eyes Mascara Base' van
Helena Rubinstein tegen.


De verpakking is goud (wat zéér toevallig mijn 
lievelings-kleur is) en voelt zeer zacht aan. Het is
op dezelfde manier verpakt als een gewone mascara.


Maar wanneer je het opent zie je meteen dat het product niet zwart
is maar wit en het is niet echt duidelijk op de foto maar aan het
borsteltje zijn er kleine witte haartjes te zien. (dit doet me denken
aan een truc om je wimpers langer te maken uit een van 
mijn vorige artikels klik hier).

Je brengt de basis aan net zoals een gewone mascara dan laat
je het even drogen zodat de witte kleur een beetje kan "verdwijnen"
en dan breng je je mascara aan. Ik heb het uitgeprobeerd met 
verschillende mascara's zowel de goedkope als de iets duurdere 
en je kan ze gebruiken met eender welke mascara. 

Ik ben zeer tevreden over deze mascara basis! hij maakt je wimpers
niet echt SUPER lang maar je ziet wel duidelijk een verschil. Hij
klontert ook niet hard en dat is iets wat ik zeer belangrijk vind.
Het enige nadeel is dat deze mascara basis aan de dure kant is
maar hij gaat een lange tijd mee en doet zijn werk prima!

Liefs Lin ❤️

1 opmerking: