maandag 13 oktober 2014

Boss Ma Vie Pour Femme !


Ik wordt altijd meteen aangetrokken door de parfums van Hugo Boss.
Dus toen ik wist dat er een nieuwe geur/parfum in de rekken 
stond ging ik meteen naar de winkel ! en omdat ik deze maand 
wat extra geld had gespaard besloot ik toch maar om hem te kopen ...


We beginnen even met een kleine anekdote over mijn 
voorgeschiedenis met de parfums van Hugo Boss .

Ongeveer een jaar geleden kocht ik mijn eerste parfum
van Hugo Boss nl. JOUR . De geur was heerlijk maar
toch was het een vreselijke miskoop want als je dit parfum
in de ochtend aanbrengt is hij tegen de middag al weer weg .
Maar dan heb ik toch besloten om het parfummerk nog een
tweede kans te geven .


De verpakking is het eerste wat mij aansprak .
Het is dezelfde fles en karton maar dan met een
lichte rozige tint . Prachtig !


Er bestaan al 3 parfums van Hugo Boss voor vrouwen.
Boss Jour, Nuit en  Ma vie. En van deze drie geuren
vind ik de laatste(Ma Vie) toch de beste omdat hij fruitig en
bloemig ruikt .  Het is een commerciële geur die perfect
is voor een gewone school of werkdag .


Ik ben zeer slecht in geuren  beschrijven ,want eerst dacht
ik dat er grapefruit in verwerkt zat maar dat leek dan weer
helemaal fout te zijn . Dus daarom heb ik het vlug even opgezocht
op Het Internet ...... 

 Topnoot is Cactusbloem; hartnoten zijn Rose Freesia, Jasmijn en Roos; 
Basisnoten zijn Ceder en Hout Noten.

Na al die positieve punten wordt het toch even tijd
voor een reality check ! Want bij dit parfum doet zich
hetzelfde probleem voor als bij mijn vorige parfum
van Hugo Boss . De geur behoud niet langer dan 2 u .

Dus nu steekt dit flesje in mijn tas zodat ik om de
2u het parfum terug kan aanbrengen .
Niet ideaal maar het is een goede geur dus dan heb
ik er al wat meer voor over !


Liefs Lin <3


4 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat deze niet zolang blijft hangen! Ik vind dit toch echt belangrijk bij een geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf ken ik de geur niet maar voor die prijs verwacht ik wel dat de geur wat langer blijft hangen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet zo lang blijft hangen. Ik heb hier de zwarte versie van, de blijft redelijk hangen maar vervaagd ook wel snel!

    BeantwoordenVerwijderen