woensdag 16 juli 2014

DIY Woensdag

Ik hou er van om mijn kamer te decoreren maar meestal heb ik niet het geld om dure meubelen/decoratie te kopen . Gelukkig is het zomer en hebben we genoeg tijd om onze eigen decoratie te maken ! 

Ik vind het heel leuk om af en toe kaarsen aan te steken in mijn kamer want dat geeft zo'n gezellig gevoel maar als ik dan in de winkel op zoek ga naar mooie kaarsen kosten ze soms rond de 10 EUR ! Dus vandaag maak ik mijn eigen kaarsen label !  Let's do this !






benodigdheden

    1. kaarsen ( die van mij komen uit de ikea en ze kosten maar 0.99 EUR  
2. labels (naar eigen keus ) afgedrukt op gewoon papier                         
    3. doorzichtige kaft folie ( je kan ook je labels afprinten op label papier )
4. schaar                                                                                               



         a) ga naar tumblr , we <3 it of een andere site naar keuze en zoek mooie afbeeldingen of               quotes voor je kaarsen label 


b) plaats ze in een word document en zet ze op de juiste grote zo dat ze op je kaars passen 
en print ze af !





    c) knip ze uit in de grote van je kaars 




d) pak dan ja kaftpapier folie en knip deze uit op ongeveer een cm van de rand van
je label




e) haal de achterkant van de folie er af en plak deze op je label en daarna op de kaars



en voila je eigen gepersonaliseerde kaars voor maar 1 EUR 










2 opmerkingen: