maandag 19 mei 2014

Spend VS Save nr.1

Benefit VS. Maybelline


Deze maand zet ik the porefessional tegenover the Baby skin . Het zijn beide primers die er voor zorgen dat je poriën gaan verkleinen. Deze maand kunnen we de porefessional onder de 

categorie "Spend " zetten en de babyskin onder de categorie "save"

DUS VERGELIJKEN MAAR !

Save : We beginnen met het goedkopere merk namenlijk maybelline . 
Toen ik het product eerst zag vond ik dat het nog al een vreemde textuur had . 
Het was een soort van doorschijnende gel en ik dacht dat het niets van effect 
zou geven . Maar tot mijn grote verbazing zag mijn huid er veel egaler uit .
 Ze zeggen dat je dit product ook gewoon als base kunt gebruiken en dus 
zonder enige foundation de deur kunt uitgaan maar ik denk hier toch anders over 
want oké je porien zijn wel (grotendeels) weg maar de roodheid blijft . dus daarom
 zou ik toch maar na het smeren van dit product een BB créme of een foundation aanbrengen.
Dit product kost ongeveer 10 EUR dus voor die prijs vind ik dat het product zijn prijs verdiend. 

Spend : Aaaah zucht ... the porefessional als ik met een beauty product kon trouwen 
zou het wel the porefessional zijn . Voor mij is dit product zeker en vast de winnaar . Bij dit 
product heb ik wel het gevoel dat ik zonder faundation of BB crème de deur kan uitgaan.
Want als je de textuur van de porefessional bekijkt dan zie je duidelijk een verschil. Want
 the porefessional heeft duidelijk een kleurtje . Maar het negatieve aan dit product is de prijs het 
kost maar liefst 35 EUR maar ik kan wel zeggen dat het een tijdje meegaat .

links: porefessional     rechts: baby skin


conclusie: Als je 35 euro wilt betalen voor een primer raad ik echt wel THE POREFESSIONAL 
van benefit aan maar voor degene die toch liever niet al hun centjes aan een primer willen uitgeven
is the baby skin van Maybelline zeker een goedkoop alternatief !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten